måndag 1 mars 2010

Spermabröst;)

Åhhh det har inte blivit mycket sex "denna" vecka. Känns riktigt tråkigt, det är verkligen det värsta jag vet med o vara tjej.

Men inte ska man glömma Honom för det;) Han har fått sin del av njutningen i alla fall:)
Igår kväll så gick det liiite väl långt och ja höll på o bli galen,, alltså jag var så kåt så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen! Älskar o suga Hans kuk och Han älskar det med!

Idag fick han också ha det riktigt skönt,vart lite småkåt idag så jag sate mig grensle över honom i soffan och började kåta upp honom,tog inte lång tid!
La mig på rygg och tog av mig mitt linne så han kunde få bröstknulla mig...åhh det är så skönt och älskar att se hur Han njuter när Han kuk ligger där i mellan mina bröst och är helt redo på och släppa ut satsen över brösten! Vilken Han självklart fick göra;)



Killar:Vart gillar ni att komma?
Tjejer: Vart gillar ni att killen kommer?

Själv gillar jag när han kommer på mina bröst eller svanken om han tar mig bakifrån;)

/Hon

2 kommentarer:

Porr i Mobilen Blog! sa...

Jag gillar inte saften på brösten eller magen, vill hellre ha det i munnen isåf..

Anonym sa...

heja min framsida älskar en varma sperma,suger kuken efteråt,underbart.