tisdag 14 april 2009

God Morgon!
då var man nyvaken efter en tuff kväll/natt, allt gick enligt planerna igår, dock tog jag hjälp av lite verktyg, halsduk som ögonbindel och band också hennes händer så hon var helt utlämnad till mig, jag gjorde som tidigare nämnt dvs tog lite saliv på min hårda kuk och förde snabbt in den med en hård djup stöt i hennes våta fitta, efter ca 1 timmes knull i gud vet vad vilka ställningar vi körde så sprutade jag djupt i henne för att sedan dra ut den och komma på henne, hon låg där så vacker och helt utmattad, sedan gick vi upp och duschade och kröp ner o sov... tills ca 4 imorse då jag vaknade och gick på toa, när jag sedan kom tillbaka in i sovrummet stog jag i dörren och tittade, då hade hon sparkat av sig täcket så jag funderade på om jag skulle köra en snabbis medan hon var halvt vaken, jag stog där och smekte min kuk så den skulle vara hård och redo, gick fram och satte mig vid hennes fötter och lyfte snabbt upp dom för att sedan föra in den i henne, det vart inte så långvarigt eftersom hon hade vaknat allt för mycket om jag fortsatt så det blev inget sprut denna gång men ack så skönt man kunde somna om.


Rösta gärna på oss på Vuxensidans blogg!

Inga kommentarer: