söndag 19 april 2009

Surprise

Wow säger jag bara, igår åkte jag iväg på ett ärende innan vi skulle äta, hon skulle fixa det sista som var kvar att göra med maten till jag kom hem, ca 30 minuter senare kom jag hem igen, tog tag i dörren och gick in, jag ropade halloj 2-3ggr men fick inget svar så jag gick upp för trappan och ut i köket... där fanns ingen, kikade i vardagsrummet men det var lika tomt där så tillslut kikade jag in i sovrummet genom glipan i dörren... javisst, där stog hon ju på alla fyra med blöt fitta som bara glänste och pullade stjärten med en dildo så jag klev in i rummet och hon frågar "blev du överraskad"... nej absolut inte svarade jag ironiskt samtidigt som jag slet av mig byxorna och jackan, började smeka min kuk som blev stenhård nästan på en gång, jag gick fram till sängen och ställde mig bakom henne, tog tag i min kuk och drog den längst med hennes blöta fitta så det blev lite glid, jag bad henne ta ut dildon så jag kunde dra mitt ollon över hennes anal, ojojoj vilka stön det kom ur hennes mun när jag gjorde det, efter att ha retat henne ett tag tog jag tag i hennes höfter och kuken åkte snabbt och lätt in i hennes fitta som bara skrek efter mer, efter att ha kört doggy ett tag vände hon sig och lade sina ben på mina axlar, wow vad djupt man kommer alltså, otoooligt skönt, hon skrek av njutning samtidigt som jag knullade henne snabbare och mer intensivt, jag hörde att hon var nära att komma så jag körde några djupa stötar samtidigt som hon smekte sin klitta och kom i en härligt lång orgasm, jag själv drog ut den och lade satsen på hennes bröst/mage, det var en riktig surprise, visst maten blev kall men det var det fan värt =)

/Han

ps. har ni inte några önskemål på vad vi ska göra/fota alls tråkmånsar =P

2 kommentarer:

Daniella sa...

ska ta mig en titt på er blogg, :)
hur har ni gjort den besöksräknaren?
är själv ny i bloggdjungeln, :)

alla dessa kvinnor sa...

en härlig sug och runkbild vore läckert… :)