onsdag 15 april 2009

Len och våt

Såg att inlägget jag skrev igår kväll inte kommit fram så jag får väl uppdatera er lite nu.
Igår passade Han och jag på att raka mig när ingen ändå var hemma,han var ju galet kåt så jag lät honom raka mig medans jag stod och smekte hans riktigt hårda kuk!
Han älskar ju när jag är rakad så vad är inte bättre än o låta honom göra det själv;)

Rakade både fittan och analen, ska man göra det ska man göra det riktigt eller hur??;)

När han var klar och min fitta var babylen ställde jag mig med ryggen mot honom, svankade så gott jag kunde, särade på mina skinkor så jag blottade min rakade anal så han ÄNTLIGEN kunde komma och spruta på min anal.. åhh älskar att bli sprutad på och sen känna hur det rinner ner längst med stjärten och ner mot fittan...åhhh blir bara galen av tanken;)
Bilder kommer upp så fort vi fixat fram kameran;)



Rösta gärna på oss på Vuxensidans blogg.
Klicka på vårt namn till höger i bloggen

Inga kommentarer: